Ezgiezgi Uyanık olduğu zamanlarda neler yapıyorsunuz benimki genelde aglıyor:)) oyun halısında yada yatagında max 15 duruyor sonra sıkılıyor başlıyoruz kucakta evin içinde gezmeye
Haribo42 Ezgiezgi bizim gibi😂 uykularıda gündüz çok kısa bu ara sinir oluyorum hiç dinlenemiyoruö iş yapamıyorum
Tosbigim Ezgiezgi Sabah 6da uyanıyor..Uyanıkken konuşuyoruz seviyorum bişeyler anlatıyorum. Sonra beşiğine bırakıyorum cibinliğine oyuncaklar astım onlara bakıp oyalanıyor.. 😊 En fazla 20 dakika ama o bile yeter. Kucağımızda yanımızda kalıyor zaten bir saat geçmiş oluyor uyuyor sonra.
SmaG Ezgiezgi uyanık olduğunda ya ağlıyor ya memede🤦♀️kucakta gezerse ağlamıyor ama onada bel dayanmıyor artık. Uyku bazen daha uzun bazen yatırıyorum 2 dk ya kalkıyor🥴 En sakin zamanı sabah kalktığında gülücükler saçıyor konuşuyorum falan. Sakin zamanına denk gelirsem masal kitabının sayfalarını gösteriyorum okuyorum biraz renkli renkli dikkatini çekiyor. Bu arada oyuncak öneriniz varmı dikkatini çekecek.
zeynepzeze Kesinlikle ağlamak favorimiz 😂 10 dk falan konuşuyoruz oyuncağına bakıyoruz sonra başlıyoruz tekrar 🤦♀️
Ezgiezgi zeynepzeze ne zaman düzene girecek acaba insan yapacak birşey bulamıyor ağladıgı için dışarıda çıkartamıyorum hep evdeyiz
Sevgimelegim Ben nerdeysem o orda, 15 dk felan oyun parkinda yatip oynuyor kendisi ben is guc bitirene kadar. Sonra bi iki tur atiyoruz evde konusuyorum felan, derken 45 dk felan geciyor. Sonra emme zamani felan, derken 1 saat oluyor uyuyor geri 😆
Oykuu_bebekk Bizde öyle saat 9 30 kalkış Saatimiz akşam 12ye kadar uyanığızz uyursa Bi yarım saat anca dalıyor ondada hangi işi yapcağımı şaşırıyorum ya😑😑
Ezgiezgi SmaG ben oyun halısından memnun kaldım piyanolu olanlardan aldım ayaklarıyla bastıkçada ses çıkınca dikkatini çekiyor elleriylede asılı olan oyuncaklara vurmaya başladı.daha küçük oldukları için ona uygun başka oyuncak bulamıyorum açıkçası ama oyun halısını tavsiye ederim
SmaG Ezgiezgi teşekkür ederim canım oyun halısı için erken mi acaba diye düşünmüştüm ama sanırım değil bakmaya başlasam iyi olacak 😊