Pamugunannesi23 3 4 sene oldu kullanalı gunde ıkı kere ac karnına bi yemek kasigi die hatirliyorum ama aktar soler zaten ben bir kavanoz bitirmistim birde ben hergun ac karnıma evde yapılmıs yogurdun suyunu iciyordum agrılarım icin sadece bu ıkısını yaptım nefret eder olmustum artık süreklı gegirme hissi durduk yerde midem kaynıyordu midemın ortası ariyordum elımle bastirarak uyudugum günleri bilirim mide koruyucu cok ictım hcbisi
İse yaramadı