yigitinnnannesii Bebekleriniz ne zaman ayaklarını yere basmaya başladı benimki bugün 5 aylık oldu tam olarak basamıyor normal mi?
Nepenthe_ yigitinnnannesii basamıyor derken kızım 3 gün sonra 2 aylık olacak ve çivi gibi basıyor hatta en sevdiği şey basmak biri onu öyle dik tutsun bayılıyor heyecanlanıyor gülüyor bu normal mi peki
Nepenthe_ YldzEfsun bizimkide öyle 1 aylıkkende basıyordu ben şuandan bahsettim sadece ve çok mutlu oluyor ayaktayken ☺️