Kziim 1 hafta sonra 11 aylk olcak. Dün bişey dikkatimi çekti . Emeklerken bitane ayağı dışarı bakıyor. Yürümek için bastirdigimdada o ayağı bı sure sonra yine dışarı doğru bakıyor. Ben bı problem olacagni düşünmemiştim aslnda yürüyen kdar normaldir dedim ama dün bı arkadasmda söyleyince iyice kafama takıldı. 22sindede rdvumuz var ama ozmna kadar buraya bı sorayım dedim. Sizce bı sorun mu bu?