Kızlar bebeğim 25 günlük beslenmemize anne sütü ve takviyeli mama olarak devam ediyoruz mamamız aptamil 14 gündür kullanıyoruz ama son iki gündür kızım kıpkırmızı oluyor ıkınıyor ve çok fazla alttan gazını çıkartıyor iki gündür kakada yapmıyoruz huzursuz şuan da ilk defa yüzüstü yatırdım rahat gazını çıkartsın diye gözüm üstünde tabi önerilerini bekliyorum yardımcı olun lütfen