gecekusu_- Kızlar Yalova merkezde oturuyorum merkez de ya da Çiftlikköy tarafında bu kuaför hem fönde hemde ağda da iyi dediğiniz önerebileceğiniz bir kuaför var mı ? Varsa ismini söyleyebilir misiniz ☺️
gecekusu_- Gmzcn ay bayan kuaförü geçen gün gittim öneri üzerine kaş bıyık yıkama fön 150 tl verdim ☺️
Bukettrk Ağda ve fön diyorsunuz ağda da en iyisi ibrahim kuaför nrslihan hanım çok iyi bu konuda fön zaten her yerde aynı ama idris ataman da çok iyidir kesim ve saç konusunda 🌸
Gmzcn gecekusu_- aa çok iyiymiş ben çifttlikköyde sadece kaş bıyık 100 tl veriyorum ve kaşlarımı mahfettiler😢 teşekkür ederm gideyim 🥰
gecekusu_- Gmzcn 😳 100 tl mi höh yani ne bu gidin ben memnun kaldım kaş konusunda bende hassasımdır kadının eli hem hafif hem hızlı ve cidden işçiliği iyi ☺️