Ben ki emzirme danışmanlığı aldım ilk 3 ay onca araştırma yaptım ama şuan tek memeden gelen sütü anlayamıyorum. 6 ay oldu doğum yapalı son zamanlarda sütümün kalitesini beğenmediğim için beslenmemi düzene koydum vitaminlerimi düzenli almaya başladım ama bugün tekrar power Pumping metoduna başlayayım dedim birde ne göreyim tek göğüsümden süt gelmiyor başına gelen var mı?