Osmankaganomerasaf Kızlar emeklemek kolay gelıyor adım atmaya çalışıyor ayağını kaldırmayı unutuyor dırek düşüyor onerınız var mı ?
Feyzosumunannesi Osmankaganomerasaf Benim.kizim da 14 ay 8 günlük. Elimizden tutup resmen koşuyor hatta zıplar gibi yapıp hoppa hoppa diyor koltuk dan tutunup kalkıp heryeri dolaşıyor tek başına yürümeye gelince korkuyor hemen kendini yere bırakıyor
Kuzeymomss Osmankaganomerasaf Yürüse bir dert yürümese bir dert gerçekten. Bende ne zaman yürüyecek diye düşünürken 12 aylıkken yürümeye başladı, şuan 15 aylık koltuklarda koşuyor zıplıyor resmen delirmeme ramak kaldı.
Feyzosumunannesi Osmankaganomerasaf zamanla bir bakmışsınız yanınıza yürüyerek gelir diyorlar inşallah en kısa zamanda yururler
Osmankaganomerasaf Kuzeymomss benımde büyük oğlum 12 aylıkken yürümüştü ıster ıstemez o yürüdü acaba üstüne çok dusmedık mı diyorum
hayrist Az kalmış yürür eğer normal motor hareketlerini yapıyorsa keyfine birakcaksin :D destekli bir şekilde eğilip kalkıyorsa elinden tutup gidiyorsa sıkıntı yok benim kide yeni yürüdü
Osmankaganomerasaf hayrist evet evet merdıven tırmanıyor duz duvara tırmanmaya çalıştı bır ara falan yanı sadece yürümüyor 😂