Sevgili anneler merhaba . Öncelikle kendi durumumu anlatayım bebeğim 30 günlükken özel sebeplerden dolayı işe başladım . Bebeğim küvöz süreci geçirdiği için oradan bi biberona aşinaydı zaten . Aktif emen bir bebek asla olmadı . Keyfe keder iki üç dakika çeker bırakır sonra basar çığlığı . Ben de çalıştığım için sürekli sağım yapıp akşamları emziriyordum . Şöyle bir durum varki artık sol tarafımdan birkaç damla sağ tarafımdan maksimum 30 çıkıyor . Haliyle yetmiyor . Üçüncü aya girdik . En azından altı ayına kadar verebilseydim çok mutlu olacaktım . Tavsiyeleriniz var mı ? Kullandığım süt arttırma şeylerini aşağı yazıyorum.
- solgar
- bestlak
-galaktago
-i Mom latte
- aramel çay
- bol su
- power pumping