momft25 Çoklu besin alerjimiz var ve bebeğimde bende diyetteyiz ama artık emzirmeyi bırakacağım çünkü diyetten dolayı hem sütüm azaldı hemde çok kilo verdim bu durumda olup emziren var mı yoksa hangi mamayı kullanıyorsunuz alerji için ?
Nefess15 momft25 merhaba inek sütü alerjimiz var 12 aylığız bende emziriyorım Aptamilin alerjik mamasını kullanıyorum siz hangisini kullanıyorsunuz
Ozgeruya momft25 benim kızımdada çoklu besin alerjisi vardı ve emzirmeyi hiç bırakmadım çokta kilo vermiştim emzirme bitince geri aldım tabi. Sütüm evet arada azaldı arada çoğaldı ama hiç stres yapmayın bol su için
momft25 Nefess15 bizde Nestle kullanıyorduk şimdi ona geçtik doktor tavsiyesi ile Emzirmeye devam ediyor musunuz ben artık sadece mama olarak devam ediyorum