DenizErSahin Merhaba anneler bebegim9 aylık akşamları daha deliksiz uyusun diye yatmadan biraz kaşık maması vermek istiyorum hangi markayı onerirsiniz sizce vermelimiyim
Minik-1 DenizErSahin bende düşünüyordum bebeğim 9 aylık bende bekliyim sütüm çok yok zaten doymuyor 3 4 defa kalkıyoruz gece 🥴