Cerence ben kullanmıştım bayağı rahat oldu beklediğimden ama ameliyattan yaklaşık 3 ay sonra başladım hem kıştı hem de dikişlerimden dolayı korkum geçmişti ☺️Tayt da beklediğimden rahattı . Göbeğe gelince maalesef pek bi etkisi olmadı onun için spor yapman en sağlıklısı sanırım 😭