Ben ikisini de alıp deneyimleme niyetindeydim ama sadece tetagil buldum. Osanit aklımda, en kötü internetten alacağım…
Dün rota aşısı yaparken ebe hanım ayy hiç önermiyorum vs dedi, sinirlendirdi beni. (Hiçbir şeyi onermez de kendisi!)
Çok ağladığı zaman veriyorum bir paket ama bilemiyorum ki tam olarak diş mi, gaz mı 🤦🏻♀️
Nurse Harvey kullanıyoruz aynı zamanda, ay kafam karman corman, doktor huzursuzlanirsa ver dedi, dün ebe calpol ver diyor. İlaç vermeyi düşünüyorum ama çok ağlıyor bazen🥺
Siz hangisinden memnun kaldınız?
Ne sıklıkla ve hangi belirtileri görünce kullandınız?
Gaz damlasını ne zaman bıraktınız?
Bal oğlum 5 ay 4 günlük🤍🧿