2prnses1prens midyeyi çok merak ediyordum denedim baharatlı pilav çıktı ve içindeki o cıvık olan şey tiksinç yani gereksiz bişey bence 😂 kokoreç denedim efsaneymiş ya çok lezzetliydi tadı damağımda kaldı. Ben de şırdan ve neydi adını unuttum o tarz bişeydi yine, onu denemek istiyorum bence iyi yapan yerde yenilirse o güzel biseye benziyor 😂 deniz ürünleri asla yemem fırında balık bile sevmiyorum kızartılmış çıtır çıtır balık varken 😋 kış gelse de yesek oy canım çekti