Mdmr benim arkadaşım dışarda cardakta yaptı. Bir çıta ayarlayıp kendisi süslenmişti. Sadece pasta dışarısı olduğu için ekstra bir süslemeye de gerek kalmamisti. Evdense tatlı,sarma şehriye salatası vs. Çok da güzel oldu kızım kış bebeği olmasaydk bende öyle bir şey yapmayı düşünüyordum