krtglucnar_ Arkadaşlar 3 aylık bebeğim 4 gündür kaka yapmıyo aslında gaz çıkarırken minicik yapmış oluyo ama önceden hergün kaka yapardı sadece anne sütüyle besliyorum bazen gece bir kere mama verdiğim oluyo
Sun10 krtglucnar_ aynı durumu yasıyoruz artık en aşa 3günde yapıyor ıkınma zorlanma vs yok ama nedenini anlamadık. Bizimki de sadece anne sütüyle besleniyor
Sudennaz Popo deliğini zeytin yağıyla uyar kulak çöpüne dök birde yarım çay kaşığı hakiki z yağı verebilirsin ben hergün 1 çay kaşığı su veriyorum rahatlıyor