KaanNur Bebeğim daha 9 günlük emzirip gazını alıp bırakınca tekrar ağzını açıp aranıyor meme istiyor memede uyumak istiyor napmalıyım bu süreçte yanında olmak istiyorum ama sonra zararı olur diye endişeliyim
Nereleregidem KaanNur valla bence her türlü memeyi bıraktırmak dert. Bırakın uyusun memede. Ya da yapabiliyorsaniz emzirip kucağınızda uyutmaya falan çalışın ben hep karnını doyurduktan sonra gaz çıkarma pozisyonuna alırdım öyle uyuyuverirdi 🥲
09dilek Memede uyumak istemesi kadar doğal birşey yok canım o daha dünyaya adapte olamıyor. Öyle kendini rahatlatıyor. Emin ol aynı postu bende açtım şimdi acıktığı zman emiyor sadece. İstesemde eskisi kadar çok kalmıyor