Merhaba anneler ben 20 gün önce normal doğum yapmıştım baya bi dikişim vardı bazıları düştü bazıları düşmedi düşen dikiş yerimde 3.4 gündür çok ağrı ve sertlik vardı şişti afedersiniz bugün bir bakayım dedim küçük bir ip var belli olmuyor tırnağımla hafif ipe dokununca ipin devamı dikiş yerimin altında derimin içinde kalmış galiba ipi çekince geliyor korktum doktoruma da sıra bulamıyorum açıkçası başına gelen var mı daha önce