Bu hapı ilk kutusuna başladığımda bir hafta mide bulantısı yaşamıştım ilk kutu diye direndim bir hafta sonra geçer dedim ilk kutudan sonra evet bir hafta sonra alıştım ama şimdi ikinci kutuya geçtim 1 hafta ara vermiştim tekrardan çok kötü mide bulantısı iştahsızlık halsizlik yaşıyorum böyle olan var mı ne yapmam gerek