Adakusss 5 aya kadar her seyi denemis ve en sonunda cozum bulmus biri olarak yazıyorum ☺️ once serum fizyolojik sıkın 5 dk bekleyin, sonra otri natura kids sıkın 5 dk bekleyin, en son olarak nazalnem nem koruyucu sıkın acilacaktir. Acilmazsa bunlarin hepsinden sonra aspire edin ama aspireyi gunde 2 kere yapin burnu yara olmasin 💚
Bunlar da ise yaramaz ise siringa ile SF sıkın yuz ustu cevirin sumkurecektir. Sf sikarken yuz ustu cevirmeniz ve esinizin destek olmasi gerekiyor ❤️ SF den sonra 5 dk sonra nazalnem sıkmayi unutmayın kurutmasin