Dediğim hiçbir şeyianlamıyor yapmıyorörneğin bez getir suyunu iç vs hiçbirşeyi anlamıyor öyle yüzüme bakıyor. Konuşma yok asla. Sadece anne baba fuu(su) bunlar var.cümle kuramıyor. Bir haftadır Bizim söylediğimiz bazı kelimeleri tekrar etmeye başladı. Göz teması var uzun uzun olmasa bile. İsmine bakmıyor yani çok çok nadir. Kendini parçalasan da bakmaz. 100 kere çağırsan belki 2 tanesine bakar. Oyun oynaması vs yerinde gayet sevecen bir çocuk arkadaş canlısı. İşaret parmağını kullanmıyor. Uyurken mutlaka elimi tutcwk olsa uyumaz temas bağımlısı. Birşey istiyorsa o odaya tutar götürür ne istediğini söylemez elimi deydirir istediği şeye. Otizm mi diye sormuyorum . Sadece var mı bizim aylarımızda böyle olan onu merak ediyorum.