Linaannesii Kizlar 5 temmuzda normal dogum yaptim bebegim yogun bakima alindi. Orda biberona alisti. Simdi kucagimda cok sukur evimizdeyiz. Sadece slikon meme ucuyla beni emiyor normal mememi tutamiyor. Nasil memeye alıştıririm
Eylulunannesi55 Linaannesii silikon memeyle de emmesi biseydir kızım 10 aylık yeni yeni arada uçsuz emer bir iki kez mastit oldum banyo yapınca ovalayinca geçti ama illa bırakmak istiyorum derseniz geceleri uyurken başlayın derim