ayseoztas çok erken canım ama dediğine göre mecbur kalmış . Pirinç unu felan cıvık mama şeklinde yapsın versin .sonucta eskilerde hep pirinç unu , nişasta vermiş ( öyle diyorlar anneler teyzeler ) cicibebe ise yine onu sıvı yapmalı yani cıvık .hı cicibebe kabız yapma imkanı var ama cıvık etki eder mi bilemiyorum ,