06Angara_08 Evet hanımlar merak ettiğim konu bu 4 gün evvel regl oldum ama göğüslerimdeki hassasiyet ve kasık ağrım geçmedi test yapmadım henüz anlamadım yaa yerleşme kanaması gibi değil bildiğiniz regl kanaması gibi gördüm
Elfgrn 06Angara_08 hamilelikte regl olunmaz sadece o anlık sebebi bilinmeyen kanamalar olur bizde bunu regl zannederiz. Egerki gebelikte regl kanaması var ise doktor sebebini ve önlemini almanız için gerekli olanı yapar.
Ertugrulnannesiii 06Angara_08 hamileliği mi ogrendigim aralarda değil ama sonrasında iki kere adet gördüm. Bir üç aylıkken bir beş aylıkken Yoğun şekilde kanamam olmuştu.
06Angara_08 Zlm yaa akşam test alıp yapayım o zaman anlamadım bende adet döneminde olur bu şikayetler ama adetim bitmek üzere ve halen şikayetlerim devam ediyor ilk defa başıma geldi bu durum
06Angara_08 Elfgrn hamile olup olmadığımı bilmiyorum aslında bekliyorum fakat adet olunca ve şikayetlerim geçmeyince merak ettim başına gelen varımdır acaba diye hamile isemde sağlıksız Bi gebelik olduğunu mu gösterir bu kanama acaba
Ertugrulnannesiii Elfgrn ben olmsuutm ama iki kere doktorum hiç bir sorun yok adet kanaması bu korkma sadece dinlen demişti. Bende çok korkmuştum bebeğimi dusurcem diye ama olası demişti doktorum.
Elfgrn 06Angara_08 hayır tabiki sağlıklı olup olmadığı ultrason ve kan takibinde çıkar kanama genelde ya düşük riski olduğuna çıkar yada sebebi açıklanmayan bulunmayan sebeplerden olur
Ertugrulnannesiii 06Angara_08 hamile değilsiniz sanırım sadece acaba diyosunuz ama sizin normal adet döngünüz bu. Ben hamilelikten sonra adet kanaması diye düşündüm onda da bir çok kişi duydum ve gördüm evet kanamaları olan var hatta bir komşumuz 9 ay boyunca adet görmüştü yine oldum diye diye gelirdi annemle konuşmaya . Çocuğunu sağlıklı dogurmsutu.
06Angara_08 Ertugrulnannesiii evet emin değilim benim adet olduğum gün bütün şikayetlerim biterdi yani kasık ağrısı bel ağrısı göğüs hassasiyeti bunların hepsi devam ediyor başımada gelmedi böyle Bi durum bekliyorum ama adet olunca test yapmadım şikayetlerim de geçmeyip artınca danışmak istedim canım
Ertugrulnannesiii Bu arada düzelteyim benim kanamam olduğunda içerde biriken kanı atıyorsunuz dmeisti doktor bizde buna regl kanaması diyoruz demişti. Normalde döngü olması zaten hamileyken imkansız. Yanlış ifade etmişsem düzelteyim dedim ☺️
06Angara_08 Ertugrulnannesiii yaa gerçekten garip çünkü aralıkla görülüyor ama Rabbim büyük şükür kucağınıza almışsınız darısı bekleyenlerin başına hayırlı sağlıklı şekilde nasip etsin inşallah Rabbim ☺️
Ertugrulnannesiii 06Angara_08 bazen olabiliyor şikayetler devam edbeilir bana da olur ama hamile olduğunuzu sanmam test yapın çok kafanız karistiysa.