nidako Bebeğim 4 aylık saçlarım çok kabarık yazın fön de çekilmiyor malum. Kendimi artık çok bakımsız ve kötü hissetmeye başladım, emzirme döneminde Brezilya fönü yaptırmakla ilgili bilginiz var mı anneler??