Asyabuse Merhaba. bizde Polat Erdem le başlamıştık. Ama okuduğum yorumlar çok iyi olduğu için aklımız Fatih Yüksel de kalmıştı. Sonra doktora gitmemiz gereken zamanda Polat hoca izinde olunca Fatih hocaya gitmek zorunda kaldık ve memnun kalınca değiştirmek istedik. Polat hoca da mutlaka iyi bir doktordur ama bize hep biraz soğuk geliyordu. Fatih hoca şöyle. Giriyoruz içeriye önce oturtuyor, nasılsınız, neler yapıyorsunuz, ek gıdaya başladıysa neler yiyor, bu ay şunu verin buna ağırlık gösterin falan diye açıklıyor güzelce. Sonra kontrolünü yapıyor yavaş ve sakin. Kontrolden sonra konuşulacak şeyler varsa tekrar anlatıyor. Bize iyi geliyor. Tek kötü yanı, cep numarasını vermiyor. Hastaneden ulaşmak isteyince ulaşamıyorum. Aradığımızın bilgisini iletiyorlar, sekreteri çok nadir dönüş yapıyor. Bende bundan pek memnun değilim. Birde hareketler konusunda sadece destekli oturmayı nasıl yapacağımızı göstermişti. Dönmesi gereken dönemde biz Polat hocaya gidiyorduk, bu aralae dönmeye başlar dikkat edin demişti ve 1 gün sonra dönmeye başlamıştı. Neticede evet Fatih hocadan memnunuz ama sizin ikizleriniz olduğu için acaba telefonla kolay ulaşabileceğiniz biz doktor mu araştırsanız. Yine de bir deneyin isterseniz 💕