Leylaarslan72 Oğlum 14 aylık ve gece bizle uyuyor yatakta ortamızda 3 gündür yere seriyorum yatagını ama sürekli kımıldıyor bizi fark etmeyince ağlıyor mecbur yanıma alıyorum tekrar nasıl ayırabilirim