Symats canim ben çok çektim bu uyku durumlarindan zaten kolik bir bebekti. Her beşikte uyumazdi. 7 aylik olana kadar cingene besikleri diye tabir edilen koltuktan koltuga kurdugumuz bir duzenekle uyudu. İp ve carsaf seklinde. Careyi bir tek onda bulmuştuk çunku. Çok uzuluyordum, maf olmuştuk, sosyal hayatim bitmişti 7 ay boyunca. Sonra kendiliginden orayi istememeye kendini kaldirmaya basladi. Sonra tavan beşiğine koydum. 1-2 hafta oyle uyudu derken orayi da istemedi. Sonra da yatakta uyumaya başladi zaten hemde sallanmadan. Kendisi döne döne. Hicbir uyku egitimi vs olmadan. Tabiki bu herkeste boyle olmayabilir ama sanirim onlarin da hazir oldugu bazi donemler var. İnş sizinde bu şekilde kendiliginden gelişir