Winner 2.5 yaş kızım var ve sıcaklar malum hep evdeyiz. Klima ayarı bi türlü ayarlayamadım. Dereceyi azalttkca buz gibi oluyor. Baymak marka 18binlik. Ne yapmalıyım bana yardımcı olan var mı bu markayı kullanan
waffle-seven-anne Winner canim klimada derece tam tersi işler. Yani sen 24 derece yaparsan normal sicaklik ama 20 yaparsan daha soguk olur. O yüzden sicak olmasini istiyorsan dereceyo azaltmiycan arttircan 😍
tomvejerry Winner canım biz Arçelik kullanıyoruz ama ayarları aynı hepsinin çok serin olsun istersen 19 yaparsin bebek için normal serinlik olsun istersen 26-27 yap uyuyacağı zaman da 28 yapabilirsin ben öyle yapıyorum ne kadar yüksek o kadar az soğuk oluyor yani
Ness23 27 26 da acıp fıltreyı tavana dogru acıyorum.doktorlar evın derecesının 23 24 olmasını soyluyor.Yanı 24 23 yapmayın da klımayı🤓