Merhaba arkadaşlar oğlum Kasım’da 3 yaşına girecek yavaş yavaş arkadaş ortamına girsin bir şeyler öğrensin diyerek eşimle kreşle vermeyi düşündük ama kafama takılan bir şey var sizce daha küçük mü? Bu arada tuvaletini biliyor kendini şu an anne ve babasının anlayacağı kadar ifade edebiliyor.