Kızlar selam bebeğim meme emmiyor asla danışman desteği de aldım ama asla kabul etmiyor. Bu yüzden biberonla devam ediyoruz. Hem süt hem mama ama açlık krizleri dolayısıyla hemen istiyor bundan biberon ısıtıcı istiyorum kullanan varsa öneride bulunabilir mi