Buket57 Kızlar benim bebeğim doğduğundan beri hem anne sütü hem aptamil içiyor ama bi kaç gündür hiç mama içmek istemiyor biberon ağzına değince kafasını çevirip ağlıyor acaba mamanın tadını mı beğenmiyor sizce hangi marka mama alayımm🥰 2 ay 25 günlüğüz 🥰
Melis1706 Buket57 dis geliyor olabilie kac aylik.4.5 aylikken damaklari kabardi biberon degdigi an agliyordu
Arelmom33 Buket57 biz ilk aptamil aldk ama suan cok pahali bebelac gold kullanıyoruz cok uygun yani cok sukur bebegim içiyor 5 ay 16 gunlk
Buket57 Melis1706 benim kızım 2 ay 25 günlük anlam veremiyorum valla yedirene kadar 40 takla atıyorum inanın çok yorucu oluyor uyutur gibi yapıyorum tam gözleri giderken mamayı veriyorum.
Uzaylizikiye Buket57 benimkide öyle su kaç gündür neler çekiyorum uykusunda veieyommm mamayı içmiyor hic
Arelmom33 gozdeezel önceden aptamilli az içerdi ama simdi bebelac daha cok icmeye basladi sevdi sanirim ama diş dönemdeyiz pek kilo alacagini sanmıyorum ben😊