Bebeğimi emzirip mayışınca ayağıma alıp sallıyordum öyle uyuyordu şimdi yatarken emziriyorum mayışınca memeyi ağzından çekiyorum poposuna piş piş yapıp uykuya dalmasına sağlıyorum birinde başarılı olursam diğerinde başarısız oluyorum daha çok yeni başladım bu yönteme böyle böyle alışacak ama uyku eğitimi dedikleri bumu tam olarak ?