Yusufagahinannesi BebegimM123x diğerlerinin bazıları demode bazıları ise bence fazla konulan popüler ama manasız isimler bence. Sadece güneş güzel
MommysMini BebegimM123x bunlardan seçecek olsaydım ben kızıma almina ismini koyardım çok hoş ve kibar bence
delirmeceler BebegimM123x aden çok beğendiğim kızımada ikinci isim olarak koymak istediğim isimdi ama eşim dini isimleri sevmiyor o yüzden adel koyduk ben ADEN der susarım
Lkjhgfdsa BebegimM123x ikinci kızım olursa adını Alya koymak istiyorum ama tabi ikinci çocukta istemiyorum ama olsun olursa Alya olur 😂😂😂