Ya bu meme reddi ne illet biseymis ya gazdan herşeyden beter miş😔 kizim 4 aylik bi aydır bu durumu yaşıyoruz pes etmedim sagip vermedim mama vermedim ama gerçekten cok yoruldum artik yorulduğum için de bazen farkında olmadan sesim yükseliyo o zaman dahada çok üzülüyorum korktu diye uyanikken asla emmiyo emme pozisyonuna gecti mi ağlıyo ya uykudayken ya hemen uyaninca veriyorum sütü ama gündüzleri cok zorluyo guzel emmedigi icin huzursuz oluyo. Lutfen ayni durumu yaşayan varsa yardim edin ne yapmam gerekiyo sagip biberonla mi veriyim mama mi veriyim çünkü cok yiprandim artik . Emzik kullanmiyo.