Eglenogren açıkçası doktorumuz siz ne yiyorsanız onu verin dedi… Yani kendi yemeklerimizi sağlıklı hale getirmek için aldık diyeyim. Köfte, tavuk vs artık kızartma falan yapmayız…
Ben biraz heyecanlıydım ek gıda konusunda, ayy bebeğime organik onu alayım, bunu alayım, pirinci özel olsun vs vs. Arkadaş da bu şekilde yaptı kızı 4 yaşında ve çok zorlanıyor şu an.
Doktorumuz da evinizde en çok kullandığınız seylerden başlayın dedi. Yumurta, yoğurt tattirinca şehriye çorbasına geçebilirsin gibi gibi…
Mücver tarzı yaparım kocam.bey sebze sevmez. E kızartma değil de airfryerda yaparım artık 😊