Pastörize sütten lor yapacağım ilk kez yapacağım için tavsiyelerinize ihtiyacım var kızlaf♥️ bazı yerler limonla kestiriyor bazıları yoğurtla hatta içine şeker koyan da var en iyi en lezzetli ve sağlıklı olanı nasıl yapabilirim acaba? Bide püf noktası var mıdır? Son soru peynir altı suyunu ne yapıyorsunuz ?