Seyda_1996 123456e ben yaptım 5 cm açıklığa ulaştıktan sonra yapılıyor sancıyı baya baya hafifletiyor
Susamuru 123456e Ben yaptım 3 cm e kadar dayanıyosun sancıya 3 ten sonra epidural takılıyor onunla birlikte sunide veriliyor ilk 1 saat rahatlıyorsun sonra şiddetli ağrı ve açılman tam oluyor yaklaşık 3-4 saatte doğuyor
ballikekim 123456e ben yaptım. Şiddetle tavsiye ediyorum. Tıp bu kadar ilerlemişken şu zamanda bağır çağır sancı çekmeye gerek yok. 4 cm e kadar dayanıyorsun sonra ipneyi bir yapıyorlar sıfır ağrı sıfır acı. Yattığın yerden doğumu bekliyorsun müthiş bir olay🌟
esraguerrbuez Çok rahat iğne hiç acıtmıyor tavsiye ederim doğum gerçekleşirken etkisi azalıyo ama olsun sancı yine de baya hafifliyo yoğun adet sancısı gibi oluyor korkulacak bişe yok sağlıklı doğumlar 🌺