Deletedmom_109 geneli sanırım çankaya beysukent tarafında
[silindi] biz de Keçiörendeyiz aynı durumdan dolayı özel hoca düşündüm 🥲
..
Sanırım kimse yok
[silindi] ben düşünmüyorum ama arkadaşım 10 aylık kızını balou akademiye götürüyor memnun.
aryig çok teşekkür ederim