Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 aylık doktorumuz kilosunun aylık periyotlarla kontrol ettiğinde az olduğunu söyledi meme reddi yapmayacak şekilde kullandığınız akıtmaz biberonunuz ve benimle ayni durumu yaşayıp önerebileceginiz mama tavsiyesiniz var mıdır, desteklerinizi rica ederim