ihsanbebek ben şımart Katya v+ kullanıyorum 6 aydır falan çok memnunum yanlışlıkla parçasını kırdığımda hemen tedarik ettiler çekiş gücü 10 bin pa paspas kaldırma özelliği yok u modelinde vardı arada fiyat farkı var diye almadım evde halı kullanmıyorum zaten sıkıntı yaşamadım haritalandırmasından da memnunum