Allah aşkına besin alerjisi yaşayan anneler isilik gibi mi oluyor döküntüsü ? Sadece kollarında ve boynunda kabarıklık var her doktor farklı bişey diyor ne yapacağımı sapıttım. Çocuğum huzursuz ve kaşınıyor doktoru kaşınmaz diyor. Dermatolog kaşınır diye jel veriyor. Sürüyorum sanki daha çok kızarıyor. Çocuk doktorumuza besin alerjisi olabilir mi dediğimde alerji böyle bişey değil diyor ilaç verip gönderiyor başka bi doktor verdiği ilaçları bunu bebeğe kullanmayın diyor. Sapıttım gerçekten nişastayla yıkıyorum utalk pudra sürüyorum bioderma jel ve vitamin şurubundan kaşıntı şurubuna kadar veriyorum. Nasıl geçicek bu daha ne yapabilirim? Uzun oldu ama çocuğumun huzursuzluğunu ne giderir önerilerinizi bekliyorum 🌸