Selam kızlar bir konıda sızden fikir almam lazım 1 yasına girecek oğlum var geçenlerde kayınpederimlere gıttk torununu çok sever korur kollar ama bılgısızlıkten mi artık bilemiyorum çocuğum basını duvara çarptı kayınpederım duvarı dövüp ah ah dedı çocıgumda bunu öğrendi şimdi sureklıah ah dıyıp duruyor gıdıyor kafasını kapıya duvara vurup ah yapıyor bnde hayır yapma oğlum flan dıye uyarıyorum ama ne kadar anlıyor bilemiyorum dün yıne aynı sekılde sehpaya çarptı kafasını aksilik ya baktım bu sefer sehpaya vuruyor ah ah nıye torunuma vuruyon dıye bende artık dayanamadım baba öğretme şunu sonra sürekli yapıyo dedım valla mı dedı bidaha yapmadı keşke dıgerınde de uyarsaymısım ama ne biliyim işte alınır falan dıye bişey demedim aksilik ya benım oğlan da inada yspmıs gibi hemen öğrendi şimdi sorum şu çocugum yıne böyle yaptığında görmezden mi geliyim yoks uyarayım mı napsam unutur fıkrı olan varmıuzun oldu kusura bakmayın:-/