ssunacicek Kızlar bebeşim 1 bucuk aylık artık mamayı kestim sadece meme kakasını falan yapıyo yine ama bez değiştirme aralıgımız uzadı çişinide az yapıyo sanki dün bıraktık mamayı yavastan artarmı normal mi yoksa doymuyomu ? Doymasa ortalıgı yıkardı bizimki aslnda ama bilemedm
Pinarefe ssunacicek kilo alımı normalse sıkıntı yoktur bence bide doymasa ağlar dediğiniz gibi. Sürekli emzirmeye çalışın sütünüzde artar böylelikle
Bebekcercinli23 ssunacicek birden bırakmamalısınız aynı hatayı bizzat kendim yaptım kızım asla kilo almamış yavaş yavaş azaltarak bırakmalısınız
4bebeannesi Nssil biraktiniz anlatabilirmisiniz. Şuan 2biberon veriyorumda ben (azaltilmis hali onceden 6 sonra 4 suan 2) bence doymasa uyumaz aglar, kilo takibi yaptirin iyise aynen devam🤗
ssunacicek 4bebeannesi valla dünden önceki gün iki biberon vermiştim sonra dünden itibaren jiç vermiyorum sürekli emziriyorum ama bu gün saat 2den beri uyumadı sürekli memede uyumak istiyo bırakınca aglyo emiyo bşraz sonra uyyyo doyuyo gibi gelmiyo bana
ssunacicek 4bebeannesi sağmaya fırsat vermiyoki aglyo bırakıncaa pompada hepsni cekmiyo çkınca uzun süre emmesse en fazla 60 70 napcagmı sasırdım memede uyuyo resmen yatınca aglyo
4bebeannesi ssunacicek biberon derken mamayi kastetmiştim ben. Siz biberonla kendi sutunuzu mu veriyonuz.
ssunacicek 4bebeannesi yok mamayı kastettim bende bu aksam artık 60 cc verdim emin olamadm sonra uyudu zaten gündüz doymadı demkki ama diğer ögünler doyuyoo
4bebeannesi ssunacicek bende bugun bi sabah vermistim suan vermemek icin direniyoruz 2.yi. surekli memede ama uykuya dalamiyor
ssunacicek 4bebeannesi cok zor yaaa doymadgnı düşününcee nası anlicam karnıda hiç sismiyo bi saat emsede emiyp ama acaba geliypöuki pompaya helmeyen ona gelirmiki
Pinarefe ssunacicek bebekler pompaya gelen sütten daha fazlasını çekerlermiş belki gazı fln vardır siz bence sürekli emzirmeye devam edin benim bebeğimde öyleydi bütün gün emzirdiğimi bilirim bi koltuğun üstünde hepsi geçiyor zamanla merak etmeyin
4bebeannesi Muallaaa yani bilemiyorum az gibi ama guzel uyuyorsa ve kilo alımı iyise sorun yoktur. Yoksa normalde gunde 4 5 bez doldurmasi lazim. Benimkide az yapiyor ya biomiyorum mamayi azaltmayla iyi mi yaptim kotumu