Hanımlar fikir verirseniz sevinirim. Üst ön dişlerimde 5 dolgu var ve birisi kırıldı. Doktora gittim başka ön dişte iltihap varmış. Çekilmekten başka çaresi de yok. Çekilirse 3 diş kaplama olacak. Sizce 3 diş kaplama mı yaptırmak mantıklı yoksa diğer dolguları da değiştirmek yerine kaplama yaptırmak mı ? Sadece 1 sağlam dişim de kaplama olacak ve haliyle küçülecek. Çok kararsızım 😔