Neler kullanıyorsunuz ya da kullanılabilir acaba ? Kendimi çok yorgun yıpranmış hissediyorum hiç halim kalmadı 2 aylık bebem daha yememden içmemden esirgemiyorum tahin pekmez hep yiyorum ama kan değerlerim düşük herhalde vitamin eksikliğim mi var acaba sürekli bir yorgunluk hali uyku hali sürekli