Kumsalbebek1 Ayda oldum halende emziriyorum gece gündüz ilk kizimdada 10 . Ayda olmuştum ondada emziriyordum bı ilgisi varmı bilmiyorum
Minik_susam 3.bucuk ay oldu dogum yapali regl oldum. Sütün azalır diyirlar zatem emzirme de problemliyim panik oldum
KayraVeAnnesi_06 Nurten9797 Doğumdan sonra 3 ay lekelenme şeklinde oldum , 4. Ayımda tam anlamıyla regl oldum
Dlk55blt-rdvn Nurten9797 7, 5 aylıkken oldum 9 aylık olduk tekrar olmadım, düzen oturana kadar vakit geçecek heralde
BerenA12 gyyilmaz benimde 3 ay oldu da sezeryan doğum yaptım hepte emzirdim hafif leke şeklinde gördüm devamı gelmedi bu mu ilk regl bende mi problem var zaten poliskistik vardı ondan mı acaba
Cigdemss GokceMom_ var eğer prolaktin hormonu salgısı fazla ise üreme hormonları baskılandığı için regl olmuyor
Guneselif22 GokceMom_ öyle etkileyecek kadar değil yoksa bu kadar kişi hem regl olup hem nasıl emzirsin
arcanilay Nurten9797 40′ım çıkar çıkmaz oldum ve düzenli bir şekilde oluyorum 4 aydır. Hatta aşırı oluyorum. Doğumdan önce hiç böyle değildi. İlk olduğumda panik olmuştum. Belki sezaryende çıkmayanlar çıkıyor🙈