Dün akşam 37,5 ateşle havale geçirdi çok kötüydü şok geçirdim resmen aklımdan çıkmıyor rabbim kimseye yaşatmasın bi gün hastane kaldık taburcu oldu çok şükür suan iyi ama tekrarlarsa sara ilacı başlıcaklarını söylediler inşallah bir daha olmaz bu durumu yaşayıp tekrar geçiren oldumu ne yaptılar bize 3 gün bi iğne iğne sonunda doktor kontrolü söylediler