Nurseda95 sabah ilk iş emziriyorum. Yarım saat 1 saat sonra kahvaltı. Kahvaltıda pankek, domates, peynir salatalık, Avokado vb veriyorum. Hepsini küçük küçük diliyorum. Ve oyunla yediriyorum. Mama sandalyesinde yemiyo o yüzden yere salıyorum o emekliyo odanın içinde oyun oynuyo oyuncaklarla falan ben o sırada o küçük lokmalar elimle veriyorum ağzını açıyo. Böyle buldum çözüm artık bu şekilde yiyo baya. İlk uyku sonrası meyve tabağı. Öğlen çorba ve yoğurt onu mama sandalyesinde yiyo artık yediği kadar. Yine eline mutfakta gördüğü objelerdenfaşan veriyorum. Akşamda işte bizle bir ne varsa yediği kadar yiyo. Bazen kaşıkla bazen küçük lokmalarla yine elimle veriyorum.