Kızlar 1 aylık bebeğim var. Doğuştan sol ayağında içe dönüklük vardı haftalık alçıya alıp alçıyla normal hale getirmeye çalıştılar. Şmdi topuk gevşetme ameliyatı yapacaklar salı günü. Bugün anestezi için gittik hastaneye anestezi doktoru narkoz alacağı için risk oluşturabilir dedi. Canım çok sıkıldı. Ameliyatında yapılması gerekiyor.. Bebeği narkoz alan var mı . Aldıysa sonucu ne lütfen geri dönüş yapın ☹️☹️